Přeskočit na obsah
Oficiální stránky obce Máslovice

Veřejné zakázky, výběrová řízení a dotace

V současné době žádné neprobíhají.

METODICKÝ POKYN PRO OBLAST ZADÁVÁNÍ ZAKÁZEK PRO PROGRAMOVÉ OBDOBÍ 2021-2027

Přehled ukončených veřejných zakázek a výběrových řízení:

Všechny dokumenty k veřejným zakázkám a výběrovým řízení jsou k nahlédnutí na obecním úřadě.

Komunitní centrum

Ve výběrovém řízení na zhotovitele rekonstrukce budoucího komunitního centra (bývalá stará hospoda) konaném 31. května 2021 nebyla vybrána žádná firma. Do druhého výběrového řízení se přihlásily tři stavební firmy. Komise  složená ze zástupců obce (P. Herman a V. Sýkorová) a přizvaných odborníků (S. Koranda, Ing. arch. J. Svoboda, Ing. arch. K. Urbánková) zasedala dne 29. července 2021. Administrátorem výběrového řízení byl pan Novák z MAS nad Prahou. Přihlásily se tři firmy. ACG Real z Prahy 2 s nabídkou ve výši 13 988 125 Kč, Stabia z Chebu s nabídkou 13 988 682 Kč a Stavpromont z Prahy 8 s nabídkou 14 172 797 Kč. Komise vybrala firmu ACG Real. Na srpnovém veřejném zasedání zastupitelé souhlasili s výběrem firmy ACG Real z Prahy, která podala nejvýhodnější nabídku. S touto firmou byla uzavřena smlouva a v září 2021 předáno staveniště.

Dokumenty

Projektové práce a inženýrská činnost – kanalizace pro veřejnou potřebu v obci Máslovice

Nabídky se přijímaly do 26. 5. 2020. Komise ve složení: místostarosta pan Petr Herman, zastupitel pan Aleš Illichman, starostka Vladimíra Sýkorová, správce ČOV ve Vodochodech pan Zdrubek a pan Petr Slunečko ze Sdružení na podporu, rozvoj a zefektivnění činnosti místních samospráv, z. s. Zastupitelstvo obce na veřejném zasedání potvrdilo návrh komise a vybralo firmu Medium project EU, s. r. o. s nejnižší nabídkovou cenou 597 740 Kč včetně DPH.

Dokumenty

Pořízení kompostérů a štěpkovače pro občany obce Máslovice

Do výběrového řízení se přihlásily tři firmy, z nichž výběrová komise doporučila jako nejvýhodnější z hlediska cenového firmu Naodpad, nabízející štěpkovač za 205 tis. Kč a kompostéry za 400 150 Kč. Dotace pokryla rozhodující část těchto nákladů.

Dokumenty

Výběrové řízení na dodavatele opravy střechy budovy mateřské školy

Otevírání obálek se uskutečnilo 23. 7. 2019. Do výběrového řízení se přihlásili dva zájemci. Stavební klempířství Petr Závěta z Řeže s nabídkou 479 981 bez DPH, cena s DPH 580 777 Kč. Termín zhotovení do 13. 9. 2019 a Klempířství Ivan Horváth s nabídkou 460 385 Kč bez DPH. Tato cena zůstává konečná, protože není plátcem DPH. Termín zhotovení do 31. 8. 2019. Komise ve složení A. Illichman (předseda), M. Kovácsová (místopředseda), M. Švarcová, P. Herman, V. Sýkorová, L. Szöllösová doporučila vybrat nabídku s nižší celkovou cenou, tj. podnikatele Klempířství Ivan Horváth, se kterým byla uzavřena smlouva o dílo.

Rekonstrukce Hospody se sálem

Uskutečnily se dvě výzvy. Do první se přihlásily čtyři firmy, ale všechny jejich nabídky překročily finanční možnosti obce a výběrové řízení bylo zrušeno. Další výzva byla vyhlášena v prosinci 2016. Nabídku podalo 9 firem. Na zasedání komise (ve složení S. Koranda, V. Sýkorová, JUDr. Mošna, M. Musil) dne 15. února 2017 bylo šest firem vyloučeno z důvodu nedodání dokumentů či nepostačujících doplnění. K hodnocení zůstaly tři firmy KyraStav z Prahy (nabídka ve výši 8 728 505,22 Kč), Dalu z Hlinska (nabídka ve výši 8 951 000,48 Kč) a Dava z Kladna (nabídka ve výši 8 995 659,68 Kč). Komise se jednomyslně shodla doporučit zastupitelstvu obce vybrat pro rekonstrukci čp. 16 firmu KyraStav. Definitivní potvrzení výběru zhotovitele provedlo zastupitelstvo obce na veřejné schůzi dne 23. února 2017.

Dokumenty